onsdag den 7. juli 2010

// NEW IN //
Idag har jeg været ude og shoppe. Eller, det vil sige at jeg har været med min lillesøster ude og købe ting til hendes ferie. Hun rejser 2 uger til Ungarn imorgen og manglede lige det sidste. Jeg er totalt flad som altid, så jeg var bare på windowshopping. Men så skete der det helt fantastiske at jeg fandt min drømmekjole, en gulvlang sag fra H&M - Den har jeg bare manglet i sååååååå lang tid. Lige inden jeg fik tudefjæs på midt inde i butikken forbarmede min skønne lillesøster sig og købte den til mig som en lille sommergave, hvor heldig har man lov at være :) ? Så tak Lulu, nu er min tøjkrise liiiiidt mindre!! Hehe. Lulu købte ikke så mange "blog relaterede ting" men hun fandt disse Havaianas som jeg syntes er ret fede:)
Maxi kjole fra H&M - 130 kr.
Havaianas klipklappere - 250 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar