fredag den 30. juli 2010

// MIN "SOMMER" FERIE I GILLELEJE //

Hej allesammen :) Nu har jeg desperat prøvet at smide et indlæg herind de sidste par dage. Først hjemme hos Nick, hvor hans forældres trådløse internet er i stykker, derefter hos mig selv fra Nicks computer (han har sådan en indbygget internet chip), men der var intet signal fordi mine forældres sommerhus åbenbart ligger midt ude på bøøøh landet og idag er jeg så taget hele vejen ind til byen for at gå på biblioteket, i håb om at der er noget trådløs internet, men nej !! Så langt fremme er man åbenbart ikke i Gilleleje. Så min konklusion er, at der INGEN, med fed streg under INGEN, steder er i Gilleleje og omegn hvor man kan gå på nettet. Typisk. Og nu tænker i nok - Jamen hvordan kan hun skrive dette indlæg?? Og ja, det skal jeg nok fortælle jer. Sidder nemlig stadig på biblioteket og har skrevet mig på sådan en fin liste så man kan få lov til at låne "computeren" hernede, men den ligner mere end blanding mellem en ovn og en gammel højtaler. Den er virkelig oldschool og kan af gode grunde heller ikke uploade billeder ind på photobucket, fordi så går den totalt i koma og siger biiiiiip. Så i må nøjes med dette lille kedelige tekst indlæg, og så håber jeg på at jeg kan nå at komme forbi biblioteket i Lyngby på søndag når jeg kommer hjem, så jeg kan få smidt noget af alt det guf jer har samlet sammen ud på bloggen. Ååååhhh hvor skal jeg dog have anskaffet mig noget internet derhjemme eller i computeren snart..!! Det er mega pres det her..

Udover mit lille internet/blog-krise problem, har ferien været skøn indtil videre. Jeg har brugt en masse tid sammen med familien - Bade, Sole, Grille, Spise is, Hoppe på trampolin, gå lange ture osv :) Og så er Nick jo hjemme fra Århus (yeeaaaahhh), og eftersom hans forældre også bor heroppe, har vi også fået brugt en masse tid sammen, det har været vildt skønt :) Vi har blandt andet været på vintage jagt, lavet photoshoot og en masse andet skægt som i vil få at se på søndag!! (Og ja, jeg ved godt at Nick allerede har lagt billeder ind fra nogle af tingene, pisse snyd, men i må have lidt tålmodighed hvad angår min blog desværre). Nu går jeg så og venter på at Elise ankommer senere idag og skal holde mig med selskab resten af ugen, rigtig hyggeligt :) Desværre er det jo bare lorte vejr heroppe, regn og skyer og pisse koldt - Så tak gud, det er så den "belønning" du giver mig for at have stået i et fucking varmt stor center i 2 måneder nu, mens det har været 30 grader udenfor og skyfri himmel. Tænk engang at jeg har FUCKING EN UGES FERIE, og så bliver det selvfølgelig dårligt vejr. Jeg er virkelig ikke tilfreds :( Men det er der jo ikke så meget at gøre ved. Jeg vil prøve at få det bedste ud af det :) hihi.. Nå, så fik jeg lige skrevet en fristil her, haha. Sorry.

Ses på søndag (forhåbentligt). Ha' en rigtig dejlig regnvejrs-uge allesammen :)

Kiss Kiss C

Ingen kommentarer:

Send en kommentar