fredag den 4. juni 2010

// New In //
Min søde kollega Camilla's gode veninde er indehaveren af Gardenia-skobutikken (der også forhandler Sinela, Shoe Bizz osv.) på Gammel Kongevej på Frederiksberg. Derfor var jeg i tirsdags ude til et aftenarrangement efter lukketid, hvor pigerne fra mit arbejde + veninder fik lov til at købe sko til 20 %. Derudover var der lidt godt til ganen - se billederne :) Jeg fik købt to par rigtig flotte sko som i kan se nedenfor. Det ene er til hverdag og de høje er til festlige sommerarrangementer..







4 kommentarer:

  1. Elsker virkelig de wedges. Har faktisk lige købt et par der minder om de grå du også købte :)

    SvarSlet
  2. De er virkelig virkelig flotte, men av for den - de skal virkelig gåes til!

    SvarSlet
  3. Hvad kostede de høje? :)Dem ville jeg gerne eje

    SvarSlet
  4. Jeg mener, at de kostede 599,- :) Dejlig pris! Og de er knaldgode at gå i!

    SvarSlet