søndag den 20. juni 2010

// ET SMUT TIL HAMBORG //
På vej til Thailand var Nick & Jeg lige et smut i Hamborg hvor vi besøgte Sofie & Lukas. Det er en fantastisk by med masser af shoppingmuligheder, gode restauranter, fantastisk natur og søde tyske mennesker :) Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg besøger Hamborg. Fandt også den mest fantastiske vintagebutik dernede som jeg snart poster billeder af, det kan i godt glæde jer til. Her lidt billeder fra weekenden i Hamborg!!
Mig & Sofie foran rådhuset i Hamborg. Jeg er iklædt jeans fra Acne, Sko fra Gardenia, Sweat fra Wildfox, Denim jakke fra Blue Blood, Hvid top fra Second Female, Tørklæde fra Alexander McQueen, Halskæde fra By Linette og Solbriller fra Marc Jacobs..
Så var vi lige en tur på Starbucks :)
Lukas & Nick henter kolde Erdinger :)
Der er masser af små hyggelige søer og kanaler i Hamborg hvor du kan sejle rundt og se de mange smukke gamle bygninger og nyde det dejlige vejr. Vejret var konge da vi var der :)
Sol på tæerne, vind i håret og en kold Weissbier, så bliver det ikke meget bedre :)
Nick & Lukas :)
Rød neglelak på tæerne fra Essie :) Man kan godt se på min kulør at det er taget FØR Thailand :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar