torsdag den 6. maj 2010

Min gode kammerat Kasper Hostrup åbnede for halvandet år siden herretøjsbutikken GOODS på Østerbro. Butikken ligger i Classensgade 4 med udsigt over Sortedamssøen. Kasper er enormt dygtig fagligt og handler med nogle af de lækreste mærker indenfor herremode. Efter min mening er GOODS den bedste herretøjsbutik i København lige pt. fordi du både kan finde kendte lækre vare fra f.eks. Acne, men også finde mindre kendte mærker som Garbstore, der ikke forhandles så mange steder. Kasper har været så heldig at blive nomineret af AOK til byens bedste herretøjsbutik hvilket jeg syntes er enormt flot. Han er nomineret med et par af de "store drenge": WoodWood, Storm, Norse Projects og You He She. 
AOK skriver: "Der findes en håndfuld herretøjsbutikker i København, som altid er først på beatet med de nyeste og hotteste mærker, og Goods på Østerbro falder ind under den kategori. Med absolut topnavne som Acne, Garbstore, Han Kjøbenhavn, Folk, Schiesser Revival, Moscot, Norse Projects, Ally Capellino og Clarks Originals har Goods siden åbningen i 2008 hurtigt lagt sig forrest i feltet.


Butikken på Classensgade er indrettet med old-school finesse og rå materialer. Atmosfæren er fed og betjeningen altid i topklasse."
Da Kasper er en rigtig nær ven af mig, håber jeg at i vil bruge 5 minutter på at gå ind og stemme på ham, det er en super velfortjent nominering. I skal bare trykke på linket og oprette jer som bruger med jeres mail, og så kan i gå ind og stemme. Samtidig har i mulighed for at vinde massere af premier. 
I GOODS kan du finde disse mærker: Acne, Adidas Originals, Ally Capellino, Clark Originals, Fieldnotes, Folk, Folk Shoes, Garbstore, Generic Surplus, Goods, Han Kjøbenhavn, Moscot, Norse Projects, Schiesser Revival, Portland General & Store.
For nyligt lancerede GOODS også en web shop, så du nu på hjemmesiden kan købe alle varerne online. På hjemmesiden har han også en blog, samt beskrivelser af alle mærkerne. Besøg siden HER. Dog vil jeg sige at det ikke skal forhindre jer i at besøge butikken hvor Kasper (billede) altid står klar til at hjælpe og rådgive på bedste vis. Det er en butik jeg stærkt kan anbefale.

3 kommentarer:

  1. Fed bix!
    Den har fået min stemme:)

    SvarSlet
  2. Super fed blog! God stil :-)
    xoxo,
    http://intheliteralsenseoftheword.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Det er jeg glad for at høre :)

    Signe: Mange tak, jeg vil da også lige tjekke din ud så!!!

    SvarSlet