mandag den 31. maj 2010

// Hvad jeg gerne ville have haft på - hvad jeg endte op med //
I søndags var jeg til min Mormor og Morfars fødselsdag på en restaurant i Nordsjælland der hedder Anneberg. Det var et rigtig dejligt sted, med stor og smuk udsigt. Maden var god og selskabet hyggeligt. Dagen inden havde jeg valgt et sæt tøj, men blev pga. helt usandsynligt dårligt vejr nødsaget til at skifte i sidste øjeblik :( Billederne er kommet ind i helt forkert rækkefølge fordi jeg endnu ikke er blevet pro til mac. Så I må læse indlægget baglæns - eller lade være ;)

Da det jo ikke ligefrem var dette sæt jeg havde planlagt, måtte jeg gå på jagt hos min mor efter strømpebukser. Til min overraskelse fandt jeg dette par - som jeg synes er ret seje. Det er som om, der er indbyggede cykelshorts-effekt i dem. Cool nok, Mor :)


Blazer: Tiger of Sweden Bluse med nitter: Niels&Claus Shorts: Topshop Halstørklæde: Cheap Monday Sko: H&M



Sættet som jeg havde udvalgt. Og måtte droppe!
Bluse: Topshop Kjole: Wolford Sko: Friis&Co Taske om halsen: Second Female




2 kommentarer: