fredag den 14. maj 2010

// DEADMAU5 KONCERT //
Igår aftes var jeg til Deadmau5 koncert i StoreVega og hold da op en aften. Vi startede med at opvarme hos Elise hvor vi fik ulækker pizza nummer 9A og delte en kasse KING. Bagefter agerede Frede taxachauffør og sørgede for at vi kom sikkert derhen (Tak). Vi mødte et fyldt Vega med masser af glade mennesker og en 2,5 time forsinket Deadmau5. Aftenen var dog skide god, vi fik danset og hygget os og svedt helt vildt, haha :) Nåede dog ikke at tage billeder af selve koncerten fordi mit kamera blev konfiskeret derinde :-/ What??? De troede jeg var fotograf eller sådan noget, vildt dårlig stil. Men her får i lidt stemningsbilleder fra opvarmming og det af koncerten jeg nåede at skyde..
Mig i min nye denim kjole fra Blue Blood og Vintage Halskæde.
Momse i trucker undertrøje og kasket fra Norse. Tjek hans blog HER.
JA, jeg er glad for mit nye visitkort, haha :)
Elsker Frede's tattoo i nakken, syntes den er super fin :)
Kedelige-"Jeg drikker ikke jeg skriver opgave"-Frede ;)
Fyldte Vega venter i spænding på hvornår Deadmau5 går på!!!
Så gik han på!!!!!!!!!!!!
Wuuuuhuhuuuuuuuu...
På trods af at jeg næsten blev smidt ud og måtte forlade mit kamera i garderoben et øjeblik efter, var stemningen høj..
Højere...
Puuuuhhhhaaaaa, for høj.. haha!!!!
Jonathan fra Acne i super fed denim vest fra Lopperen :)

3 kommentarer: