torsdag den 27. maj 2010

// BYE BYE ME
- HELLO FRED & ELISE //
Som nogle måske ved, rejser jeg imorgen til Thailand og skal være væk i et par uger. For at i ikke skal kede jer vil mine 2 venner Elise og Fredrik gæsteblogge herinde, så i kan være underholdt :) Jeg håber i vil finde deres indlæg spændende og så vil jeg ellers bare sige: BYE BYE !!! Vi blogges ved om et par uger..

Elise:
Elise har tit været nævnt herinde på bloggen. Hun er min bedste veninde som jeg har kendt igennem mine 3 år på handelsskolen og som jeg nu ser flere gange om ugen. Elise bor i hjertet af Østerbro og arbejder til dagligt i et advokatfirma. Hun har en god sans for detaljer og en rocker sej tøjstil. Jeg håber i vil tage godt imod Elise herinde på bloggen, det er hverken det første eller sidste i hører til hende :)

FREDE:
Fredrik kender jeg ligeledes fra Handelsskolen, hvor han på nuværende tidspunkt går i 2.G. Fredrik arbejder i sin fritid i Samsøe & Samsøe og elsker alt hvad der handler om mode. Han har en virkelig fed og gennemført stil som er 100 procent hans egen. Tag godt imod ham, den gæve høje fyr :)

1 kommentar: