søndag den 25. april 2010

- VED SØEN -
Så er det endelig ved at være forår. Vinterjakken hænger bagerst i skabet og solbrillerne er på igen. Det er skønt. Idag var det næsten 20grader (hm??) og solen skinnede fra en skyfri himmel og det skulle udnyttes. Jeg skal da også lige love for at jeg har været ude i den friske luft idag. Startede med at stå vagt i gul refleksvest og med flag i hånden, til det store halvmaraton der var i Lyngby idag - Kæmpe fejl jeg ikke fik taget et billede, i know. Det stod sådan til at min søsters fodboldhold er ved at samle penge sammen til en udlandstur og de derfor deltager i alle mulige underlige arrangementer, f.eks. som dette idag, og så er man jo nød til lige at støtte op. Blev da også gode venner med Lyngby's Anna Pihl og fik heppet lidt på de svedige løbere, men taget i betragtning at jeg rent faktisk sku' stå tidligere op i morges end jeg gør i hverdagene, syntes jeg det var pænt stramt!! Det er jo søndag for faen?? Men det endte faktisk med at blive en rigtig hyggelig dag som jeg sluttede af ved at gå en tur ned til Lyngby Sø med min søster og min kæreste hvor vi fik en dejlig sandwich og en kold øl i det gode vejr. Kan faktisk godt anbefale "Havnehytten" ved Lyngby Sø. Rigtig hyggeligt :)

2 kommentarer:

  1. Årh, hvor ser det hyggeligt ud! Både maden, vejret og tøjet :D

    - Anne

    SvarSlet