torsdag den 29. april 2010

// ON NO HO HO NO //
Jeg har et virkelig tarveligt usminket fjæs på det her billede, så jeg var lidt i tvivl om det skulle ligges herind. Men hva' søren, man er som man er, og medmindre man hedder Mary-Kate Olsen så er det altså rimelig normalt at være grim i skærmen når man har morgenhår og intet makeup. Så nu får i det alligevel :)

Skjorte Folk      Shorts Acne      Støvler Dr. Martens
Denim Jakke Blue Blood      Hjerte Broche Magic Qn
Clutch Acne      Kæde Nomme De Plomme      Briller Moscot

4 kommentarer:

  1. Synes nu du ser ret fin ud - og kan godt lide det naturlige look! Og håret... er fedt - jeg kommer til at tænke på hende der koreografen, Tonya:)

    SvarSlet
  2. Er dine acne shorts klippet eller købt sådan?

    SvarSlet
  3. Hahaha, det må du ikke sige, alle kalder mig Tonya og Erik Hassle, haha :)

    Mine Acne shorts er købt sådan, det er den vask der hedder "Generic Girl" tror faktisk stadig du kan få dem både i shorts og jeans..

    SvarSlet
  4. Kan virkelig ikke finde dem nogle steder.

    SvarSlet