mandag den 26. april 2010

Ja hej du. hej.
Jeg beklager at jeg har været ufattelig dårlig til at blogge de seneste par dage. Det pinlige er at det ikke engang skyldes mangel på inspiration, men mangel på tid!! Har været så stresset og haft 100 ting i mit hoved og mine arbejdstider gør det ikke ligefrem bedre. At jeg så brugte min søndag på at stå vagt ved et halvmaraton i gul refleksdragt gjorde det ikke bedre!! Men nu er det en ny uge, en ny snart :) Har været ude og løbe her til morgen (WHAT??) Ja jeg begriber det heller ikke selv, men det gjorde jeg faktisk :) Så nu er jeg klar til at være overskudsagtig hele ugen og smide en masse lækre indlæg :) Så godmorgen til alle jer trofaste læsere, jeg håber i får en skøn mandag og en ligeså henrivende uge :) Nu kan i starte den med et godmorgen billede af mig, fedt ik?? haha!!! Hej du, hej!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar