tirsdag den 23. marts 2010

Shofolk FW10//

Forleden dag var jeg med arbejdet på BlueBlood indkøb (billeder kommer senere). Martin Møller som er stifteren af "Genius Copenhagen" har blandt andet argenturet på BlueBlood, Shofolk, Schiesser og Folk. Så samtidig med at vi kiggede på den lækre BlueBlood kollektionen, fik jeg mulighed for at lure de andre mærker af også. Faldt over Shofolk's FW10 kollektion som virkelig er værd at vente på. Er stor fan af Shofolk, både på dame og herresiden, og som i har set her på bloggen fik i modeugen 2 Shofolk modeller fra SS10 kollektionen. Her er mine bud på de 4 fedeste sko i kollektionen. Hva sys i?? Min favorit er helt sikkert den sorte "herresko" yderst til venstre, den minder mig om ham sangeren fra bandet "Private". Sådan lidt mystisk, men med en fed clashy-stil over sig. Den må jeg helt sikkert købe :):)

Besøg Folk & Shofolk hjemmesiden HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar