fredag den 26. marts 2010

// NEW IN
I onsdags fik jeg lidt gaver af min dejlige kæreste som jeg lige ville vise jer. Er sindsygt glad for alle H&M smykkerne som allesammen er fra "Divided" linjen. Syntes virkelig den linje har oppet sig de sidste par sæsoner. Det er gået fra at være "Smart tøj til de der helt unge teenagere som ikke var klar til at gå i det "normale" H&M tøj", til at være cool, råt og super autentisk. Og så er der kun for 200 kr. det er fanme budget. Hatten er købt i min kærestes lillebrors butik og den skal jeg uden tvivl have med til Thailand til sommer, den er super behagelig og gør mig i rigtig sommerstemning :)























Øverst fra venstre: Øreringe fra H&M, pris: 30 kr. Halskæde fra H&M, pris: 70 kr.
Nederst fra venstre: Sommerhat fra Jack & Jones, pris: 100 kr.Halskæde fra H&M, pris: 100 kr. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar