onsdag den 10. marts 2010

//MY BEST B-DAY PRESENTS
NEW IN//

I har uden tvivl bemærket at jeg havde fødselsdag i midten af februar måned, er blevet fejret hele 3 gange, det har været så skønt. Fik en masse gode gaver af både familie og venner som jeg syntes i skal se, er så glad for dem. Så her er et lille udpluk. Det er altid dejligt med lidt ny garderobe, lækre ting til lejligheden og nye skønhedsprodukter. Samtidig vil jeg nu for første gang officielt fortælle at jeg i løbet af foråret blogger fra hjemmesiden www.bittebitte.dk som vil være en udvidet og langt federe blog. Det kræver dog lidt arbejde, så i må lige vente et par måneder endnu, men jeg lover jer det blive fedt!!!!!





















Billede 1: 
1. Bluse med hjerte på maven fra Wildfox Couture (Tak Brian). 2. Molecule 01 parfume (Tak Linette). 3. Lipgloss fra Clinique (Tak lillesøster). 4. Mary-Kate & Ashley Olsen's bog "Influence" (Tak Elise). 5. Dr. Martens støvler (Tak Mor & Far). 6. Domæne samt webhotel til bittebitte.dk (Tak til min elskede kæreste). 

Billede 2:
1. Kukur fra Ilva (Tak Mor & Far). 2. Halskæde med budha fra By Linette (Tak Linette). 3. Halskæde med sorte kæder fra Pico (Tak Sus). 4. Tatoveringer på ringefingeren og anker på armen (Tak Julie, Frederikke og Sofia). 5. Makeup fra Clinique, Chanel og Dior (Tak Storebror og Storesøster). 6. Papkrus i porcelæn fra Bahne (Tak Cille). 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar