lørdag den 20. marts 2010

DIESEL TEST PATROL//

I onsdags var harris' 2 bedste elever sendt i byen for at repræsentere butikken til Diesel Test Patrol - (Okay, bare Lasse & Jeg, men lidt selvglad må man vel gerne være på sin egen blog?) Anyway, vi tog ind i butikken på Købmagergade kl. 19, hvor vi blev budt velkommen med kolde bajere og en gang chilli con carne. Det skal lige siges at der var tænkt over alting, og at aftenens menu var bestemt ud fra at diesels kollektion er baseret på "rød vs. blå, havet vs. ild, hot vs. cold osv), ligesom chilli con carne er det stærke (kødet) og det milde (creme fraise).. Hmm.. JaaaJaaa det er godt med jer.. Efter maden skulle vi hører Diesels marketing chef Sergie (Undskyld jeg ikke kan stave dit navn), snakke lidt om diesels 3 kampagner denne sæson. Nogle af jer har måske set "Be stupid" kampagnen som er min personlige favorit, så er der "Sex sells, unfortunately we sell jeans" kampagnen og så er der den røde og blå kampagne som jeg sku ikke lige kan huske hvad hedder. Men det var faktisk et meget spændende foredrag og vi fik lært lidt om hvordan Diesel arbejder og set lidt tilbage på nogle af deres bedste kampagner. Derefter blev vi delt op i nogle grupper, lasse og jeg var så heldige at komme i gruppe med folkene fra "Carlings", udelukkende svenske og norske piger, og de var ikke så lidt fremme i skoene, surt for Lasse at han ikke forstod et hak af hvad de sagde, for tror sku den ene var pænt klar, haha!!! Vi blev sendt rundt på forskellige stationer i butikken, hvor vi skulle lave et oplæg som passede til de 3 forskellige temaer. Vores gruppe gjorde et godt stykke arbejde (eller var de andre bare sygt elendige?). Til sidst kom den store finale hvor vi sku kreere vores egen vask på et par jeans. Vi valgte en mørk Darron og lavede "En aften i byen med Emil" (nederste billede), under temaet Be Stupid. Det blev faktisk ret godt hvis jeg selv skal sige det, og vi gik sku også hen og vandt konkurrencen. Ud af de mange fantastiske premier (som blandt andet var en Diesel termokande, haha), valgte jeg en super fed bog der blev lanceret i forbindelse med deres jubilæum sidste år. Der er billeder af Diesels marketing fra day 1 og frem til nu. Elsker den. Aftenen sluttede af med en sidste kold bajer og en rigtig god goodie bag som blandt andet inkluderede en BE STUPID tee, fede tæskede jeans og lidt andet Diesel guf. Tak for en konge aften allesammen, glæder mig allerede til næste Test Patrol :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar