søndag den 28. marts 2010

-DIESEL FW10-
Under modeugen var jeg på besøg i Diesels showroom da vi skulle købe herrekollektionen ind til butikken. Havde helt glemt alle de billeder jeg tog af pigekollektionen, så da jeg fandt dem idag syntes jeg da lige de skulle ud på bloggen. Fandt faktisk rigtig mange fine ting derinde som jeg godt kunne finde på at købe. Alle varerne på billederne bliver leveret i August i år. Virkelig fin FALL-WINTER kollektion. Hvad syntes i??? Jeg var især meget overrasket over hele denimsiden som virkelig havde nogle fede vaske og gode detaljer!!

Kollektionen:


Showroom og Accessories:

Sko:

Denim:

2 kommentarer:

  1. Wow, toppene fra Diesel er virkelig flotte! Jeg må lige ind og tjekke dem ud, når jeg kommer nær en Dieselforretning :)

    /Nanna
    http://blikfanget.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ja de er virkelig fede, men husk at det først kommer i butikkerne til August :)

    SvarSlet