søndag den 21. marts 2010

DAGENS: ELISE//
- NEW IN: SHORTS
Elise har været nævnt herinde mange gange, men hvis nogen skulle være i tvivl, så er hun min bedste veninde. Vi gik på Handelsskolen sammen og overlevede at være sammen hver eneste dag i 3 år, nu er vi gået hver til sit, hun på Østerbro med arbejde i et advokatfirma, og mig i Lyngby med arbejde i en tøjbutik. Men det gør os ikke mindre glade for hinanden, tværtimod. Igår brugte vi aftenen på at lave god mad og se THE HANGOVER (mest geniale film), og her til morgen har vi ædt cocopops til den store guldmedalje og set lidt comedy. Nu er vi på vej ud af døren, men inden jeg smutter hjem ville jeg lige poste et DAGENS af Elise. Hun har lige købt nye blomstrede shorts fra Zara, og syntes de er vold fede. Dem skal jeg uden tvivl også købe (copycat, i know).. :) Men det er jo nogle man kan LEVE i til sommer!!!


Blazer: Monki, Bluse: Acne, Tørklæde: H&M, Shorts: Zara, Sandaler: Acne, Smykker og briller: Gøgl. New in: Blomstrede shorts fra Zara som ligner lidt en nederdel når de kommer på, pris: 200 kr.

7 kommentarer:

  1. hej! <3
    tjek min blog ud har nemlig lige lavet en konkurrence..

    SvarSlet
  2. Er blazeren ny eller gammel ?

    SvarSlet
  3. Nej blazeren er et par sæsoner gamel..

    SvarSlet
  4. Er acne sandalerne fra denne sæson ?

    SvarSlet
  5. Nej de er et par sæsoner gamle..

    SvarSlet
  6. Nogle der ved hvor jeg kan få fat på dem henne ?

    SvarSlet