fredag den 26. marts 2010

//BLUE BLOOD FW10
Forleden dag var jeg på Blue Blood indkøb med arbejdet og selvom det var herrekollektionen vi skulle købe ind, fik jeg også kigget lidt på de lækre pige ting. Syntes der var mange ting i kollektionen som jeg gerne ville have og som altid er det kvaliteten der gør Blue Blood så specielt. Dog var det som jeg var mest imponeret over deres jeans (som altid). De er simpelthen så gennemførte, jeg elsker deres vaske og den bearbejdning og kvalitet deres jeans har. Kunne stort set købe dem alle sammen. Blue Blood har i lang tid været et af mine yndlingsmærker og det vil det blive ved med at være lang tid endnu, det er der ingen tvivl om. Jeg er også vild med cyklen, men den er desværre ikke til salg!! Besøg dem HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar