torsdag den 25. februar 2010

NICK & I OUT'N'ABOUT


I dag stod den på genforening af gammelt venskab med min ven Nick fra StyleGeekBlog. Jeg har kendt ham i mange år gennem dans og vi har altid haft det vildt sammen. Desværre havde vi ikke rigtig snakket sammen i 2 års tid pga... Ja manglende kontakt, men for ikke så længe siden begyndte vi, at snakke sammen igen og i dag (onsdag) skulle vi mødes inde i byen til spas og ballade. Da vi mødtes ved Nørreport, havde jeg en lille overraskelse til Nick i form af en gave. Gaven var en lille notes bog ved navn Field Notes, som eftersigende skulle være The New Thing indenfor blogging. I det store hele kan man bruge den til, at skrive små memo's i, hvis man ser noget på gaden der fanger ens opmærksom hed og som man ikke ønsker at glemme. Så skriver man det ind i den lille herlighed og så kan man blogge om det senere. Lad os kalde det en blog i bog format. Jeg har købt dette lille vidunder i Goods på Østerbro og jeg kan varmt anbefale jer andre til, at gøre det samme. Nick elskede den og vi fik også brugt dem rigtig meget i dag, da vi tog billeder af folks stil (indlæg kommer senere) De er jo vildt handy, de små sataner :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar