torsdag den 18. februar 2010

PÅ BESØG HOS THE MARKET AGENCY


I går var Elise og jeg på besøg hos Brian fra THE MARKET AGENCY. Han har agenturet på 3 af mine yndlingsmærker: Fifth Avenue Shoe Repair, 5 Preview & Wildfox. Udover det har han også mærker som Our Legacy, Dacute, Black Lily & Muubaa. Her er lidt billeder fra showroom, hvor Elise og jeg har fotograferet vores favorit items fra de mange FW10 kollektioner.


5 PREVIEW!!
Jeg elsker de humoristiske t-shirts og toppe fra 5 preview. De er så flot tegnet (alt sammen i hånden af den svenske designer Emily), og de har den fedeste ironiske undertone. Pasformerne er helt fantastiske og elsker at de allesammen er i sort/hvid. I FW10 kollektionen var der også rigtig fede tasker og halskæder. Elsker simpelthen det mærke!








BLACK LILY!!
Bestilte disse 2 halskæder fra Black Lily. Syntes de er super fine. Elsker Black Lily fordi de har nogle rå smykker til nogle gode priser, og kvaliteterne holder faktisk rigtig godt :)








WILDFOX!!
Det som før i tiden hed Wildfox Couture hedder nu bare Wildfox, men det har ikke gjort det mindre cool. Elsker simpelthen kvaliteterne og de farvestrålende prints. Man kan da ikke andet end at føle sig lidt L.A. - ish, når man går i Wildfox. Jeg kan i hvert fald ikke :) Fik en super fed sweet af Brian i går derfra som jeg viser på bloggen i løbet af ugen...









FIFTH AVENUE SHOE REPAIR!!
Mit favorit mærker har i mange sæsoner været Fifth Avenue Shoe Repair. Elsker deres asymmetriske snit, de fantastiske kvaliteter og de totalt gennemtænkte designs. Alt hvad jeg har købt derfra, er endt med at blive mine favorit pieces. Derfor kunne jeg også have taget mindst 100 billeder af kollektionen, men det ville nok blive lidt ensformigt. Kan bare kun sige en ting - Den skal opleves. Både herre og dame kollektionen er helt fantastisk!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar