tirsdag den 13. oktober 2009

My essay 2 - Goodbye summer
Sommeren i Danmark er slut, men heldigvis fik jeg mulighed for at bruge et par af mine yndlings sommerfund 2009, på min ferie i Spanien sidste måned. Her får i en omgang dagens derfra, som må siges at være det sidste sommertøj på bloggen i år, medmindre vejret pludselig skifter. Jeg ville ønske det var så vel. Er allerede træt af frost og vinterjakker!!

T-shirt: Surface to Air (Men's wear), Bælte: Loppefund, Shorts: Hjemmelavet, Afklippede strømpebukser: Sneaky fox, Sko: Acne Estrada High




Jakke: Fifth Avenue Shoe Repair, T-shirt: Acne (Men's wear), Nederdel: Vadum, Sko: Acne Estrada High. Dødninge hoved halskæde: By Linette.
Med eller uden jakke?




Sømandskjole med orange skuldre: Mads Nørgaard, Bælte: Loppefund, Cykelshorts: Gina Tricot, Dødningehoved halskæde: By Linette, Sko: Acne Estrada High.
Med eller uden bælte?




Jakke: Fifth Avenue Shoe Repair, Palliet trøje: Mads Nørgaard, Dødningehoved halskæde: By Linette, Shorts: Acne, Mavetaske: Hjemmelavet af min veninde, Sko: Acne Estrada High.
Med eller uden jakke?



Mint farvet t-shirt: Acne (Men's wear), Shorts: Monki, Halskæde: Loppefund, Sko: Acne Estrada High.



Grå top: Ganni, Langærmet bluse: Costume National, Palliet vest: Sita Murt, Læder shorts: Won Hundred.



Kjole: American Vintage, Strik vest: Vintage, Mavetaske: Hjemmelavet af min veninde, Afklippede strømpebukser: Sneaky fox, Sko: Acne Estrada High.



Min kæreste Nick og jeg.
Bikinitop med frynser: H&M, Skjorte: American Vintage, Bæltetaske: Hjemmelavet af min veninde, Solbriller: Marc Jacobs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar