lørdag den 1. august 2009

Wildfox Couture

"She is the Native Heartshe is all neon light, she is a lovechild. She is a Wildfox."

Wildfox Couture er et amerikansk inspirerede vintage mærke, der laver t-shirts og tanks, med prints til kvinder. De super fede t-shirts, som indtil nu ikke kan købes herhjemme, er i virkelig lækre kvaliteter, og har opnået cult status overalt i New York og L.A. Kendte ansigter flasher deres tee's overalt i Hollywood, og jeg skal være ærlig at sige, at jeg virkelig godt selv kunne tænke mig et par af dem. Især den ved navn "Light feather" . Dog er der håb forude da danske Brian fra firmaet "The market" har valgt at tage mærket ind fra denne sæson. "The market" er blandt andet firmaet der har bragt Fifth Avenue Shoe Repair, GanniBlack Lily og meget mere til de danske butikker. Det glæder mig enormt meget at teamet har valgt at tage dette fantastiske agentur ind, og jeg glæder mig helt enormt til at det kommer i butikkerne. Indtil videre lyder det at butikker som "Etoile" og "Moshi Moshi" på Østerbro, allerede får mærket ind fra Oktober måned.. JA TAK!!! Her lidt vedhæftet billeder af forskellige celebs i de lækre tee's.. Se mere på:
www.wildfoxcouture.com


Alessandra Ambrosio

Vanessa Hudgens i t-shirten "Light Feather"

Lindsay Lohan i t-shirten "Light Feather"

Audrina Partrige

1 kommentar: